Parts & Specs

Opel Movano Double Cab L3H3 3500 2.3 CDTi 125 2011


De essentie van deze zeer forse Movano Double Cab wordt gevormd door een vrij efficiënte 125 pk 2.3 liter CDTi turbo aangedreven diesel, welke gemiddeld een verbruik van 1:12 behaalt. In langzaam rijdend verkeer kan dit toenemen naar 1:10. De actieradius van deze Duitse 4-deurs dubb. Cabine ligt op een kleine 903 km zonder een bezoek aan de dieselpomp. Er is bovendien gekozen voor een handbak voorzien van 6 versnellingen. Verder beschikt deze auto standaard onder meer over airco, start-stopsysteem en mooie lederen bekleding.

Technische gegevens


Turbodiesel

Cilinderinhoud 2.298 cc (2.3 liter)
Cilinders 4 in lijn
Kleppen 16V DOHC
Turbo turbo met intercooler
Inspuiting common rail
Roetfilter ja
Max. koppel 310 Nm (bij 1.250 toeren)
Max. vermogen 125 pk (bij 3.500 toeren)
92 kW

Rijbereik en milieu

Energielabel A
CO2 Emissies 227 g/km
Max. snelheid 145 km/h
Acceleratie 0-100 km/h Onbekend
Gemiddeld verbruik 8,4 l/100 km
Verbruik snelweg 7,6 l/100 km
Verbruik stad 10,3 l/100 km
Rijbereik (NEDC) 903 km

Informatie over de Opel Movano Double Cab L3H3 3500 2.3 CDTi 125 2011


Chassis

Max. Inzittenden 6
Lengte 6,20 m
Breedte 2,07 m
Hoogte 2,74 m
Lege massa 2.110 kg
Draagvermogen 1.390 kg
Max. toegestane massa 3.500 kg
Laadruimte 10.200 liter
Dieseltank 80 liter

Wegligging en versnellingsbak

Versnellingsbak handgeschakeld
Versnellingen 6
Aandrijving voorwielaandrijving
Remmen voor & achter remschijven
Wielbasis 4,33 m
Draaicirkel 15,7 m
Banden 225/65R16

Opties & standaard uitrusting


Veiligheidssystemen

ABS standaard
Airbag (bestuurder) standaard

Extra's

Centrale vergrendeling standaard
Keyless entry standaard
Elektrische ramen standaard
Stuurbekrachtiging standaard
Airconditioning standaard
Start-stopsysteem standaard

Binnen

Lederen bekleding standaard
Middenarmsteun standaard
Stuurwielbediening voor audio standaard
Bluetooth standaard

Uiterlijk

Elektrisch verstelbare spiegels standaard
Knipperlicht in buitenspiegels standaard

Verwante auto's: