Parts & Specs

Peugeot Boxer Double Cab L2H1 330 HDi 150 2012


Onder de motorkap van deze wagen vindt men een stevige 150 pk 2.2 liter HDi turbodieselmotor van Peugeot welke gemiddeld een verbruik van maar 1:14 behaalt. Bij overmatig optrekken en afremmen neemt dit toe naar 1 op 11. De actieradius van deze zeer grote Boxer beslaat een ruime 1188 km zonder een bezoek aan een dieselpomp.

Er is daarnaast de keus gemaakt voor een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Af fabriek is de Boxer jammer genoeg voorzien van een vrij sobere uitrusting, met alleen stuurbekrachtiging, ABS, keyless entry, elektrisch verstelbare spiegels en centrale vergrendeling.

Algemene gegevens


Turbodiesel

Cilinderinhoud 2.198 cc (2.2 liter)
Cilinders 4 in lijn
Kleppen 16V DOHC
Turbo turbo met intercooler
Inspuiting common rail
Roetfilter ja
Max. koppel 350 Nm (bij 1.750 toeren)
Max. vermogen 150 pk (bij 3.500 toeren)
110 kW

Cijfers & energie

Energielabel C
CO2 Emissies 195 g/km
Topsnelheid 165 km/h
Acceleratie 0-100 km/h Onbekend
Gemiddeld verbruik 7,2 l/100 km
Verbruik snelweg 6,3 l/100 km
Verbruik stad 9,2 l/100 km
Geschatte actieradius (NEDC) 1188 km

Peugeot Boxer Double Cab L2H1 330 HDi 150 Details


Koetswerk

Stoelen 6
Lengte 5,41 m
Breedte 2,05 m
Hoogte 2,25 m
Leeg gewicht 2.056 kg
Draagvermogen 944 kg
Max. toegestane massa 3.000 kg
Kofferbakinhoud 5.500 liter
Tankinhoud 90 liter

Wegligging & aandrijving

Versnellingsbak handgeschakeld
Versnellingen 6
Aandrijving voorwielaandrijving
Remmen voor & achter remschijven
Wielbasis 3,45 m
Draaicirkel 12,9 m
Maat velgen 215/70R15

Opties & standaard uitrusting


Veiligheidssystemen

ABS standaard
Remassistent standaard
Airbag (bestuurder) standaard

Extra's

Centrale vergrendeling standaard
Keyless entry standaard
Elektrische ramen standaard
Stuurbekrachtiging standaard

Binnenkant

Lendensteun standaard
Middenarmsteun standaard
Boordcomputer standaard

Uiterlijk

Elektrisch verstelbare spiegels standaard
Knipperlicht in buitenspiegels standaard

Verwante auto's: